|
ОКРЕМІ НАВЧАЛЬНІ РОБОТИ ТА САМОСТІЙНІ РОЗРОБКИ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ
|
| Роботи студентів електротехнічного напрямку |
Першим етапом у професійному розвитку студентів електротехнічного напрямку є роботи, які спрямовані на розробку комп'ютерних програм, що виконують електротехнічні розрахунки, або програм, що дозволяють візуалізувати подібні розрахунки. Наприклад, програма осцілограф, образ якої показано на малюнку, була спочатку створена як робота студента, а потім, після відповідного редагування викладачами, перетворилася в одну з лабораторних робот дисціпліни "Обчислювальна техніка та алгоритмічні мови" (другий рік навчання). Однак найважливішим, є те, що в процесі роботи студенти на практиці усвідомлюють потребу в рішенні кола питань, які становлять суть спеціальних дисциплін. Таким чином, спеціальні знання сприймаються не в формі "... мовляв потім це обов'язково стане Вам у пригоді ", а сприймаються як "відповіді на питання, які затребувані вже сьогодні". Наприклад, программа, що розв'язує системи рівнянь з комплексними цифрами, відповідає на значне коло питань з дисціпліни "Теоретичні основи електротехніки". Програма має інтуітивно зрозумілий інтерфейс, застосовує метод Гауса та здатна швидко розв'язувати системи, що мають до 1000 рівнянь: DownLoad ComplexESet104.rar , FreeWare, 5933Kb, Windows 2000 / XP / Win7, без інсталяції. На етапі бакалаврської дипломної роботи (четвертий рік навчання) наші студенті вже здатні розробляти прикладні комп'ютерниі програми професійного рівня. Наприклад, до подібних робот можна віднести програмну систему клієнт - сервер, що призначена для оцінки якості електроенергії. Клієнт ціеї системи виконує спектральні вимірювання в реальному часі. Образи екрану клієнта показані на наступному малюнку: Програмні продукти не важко продемострувати на сайті. Значно важче простими засобами відобразити роботи, які орієнтовані на дослідження та проектування електротехнічних систем та пристроїв. З цієї причини відобразимо напрямки таких робот лише слайдами: Активна взаємодія наших студентів з різними фірмами створює чудові передумови для їх працевлаштування. Однак, таким взаємодією можливості працевлаштування не вичерпуються. Кафедра постійно відстежує ринок праці за своїм профілем і забезпечує своїх студентів інформацією про фірми діють на цьому ринку (див. Фірми для працевлаштування ). |
| Роботи студентів світлотехнічного напрямку |
Першим професійним етапом у розвитку студентів свытлотехничного напряму є роботи, які виконують студенти першого і другого року навчання у вигляді циклу, який можна озаглавити як "Розробка макета ескізного проекту по динамічному освітленню деякого архітектурного комплексу або будівлі ". Студенти самостійно обирають об'єкт і художнє рішення, розкриваючи свій творчий потенціал, що дозволяє більш точно здійснювати їх індивідуальну підготовку. Однак найважливішим, є те, що в процесі роботи студенти на практиці усвідомлюють потребу в рішенні кола питань, які становлять суть спеціальних дисциплін. Таким чином, спеціальні знання сприймаються як "відповіді на питання, які затребувані вже сьогодні". Нижче наведені приклади художніх рішень, які взяті з робіт студентів другого року навчання. Анімаційні рішення: Фотореалістичні моделі освітлення, що виконані засобами обробки зображень починаючи з фотозображення (світлини) реального об'єкту в денному освітленні (роботи студентів другого року навчання): На етапі бакалаврської дипломної роботи (четвертий рік навчання) наші студенті вже здатні розробляти прикладні комп'ютерниі програми професійного рівня. Наприклад, до подібних робот можна віднести програмну для обробки зображень, яка в откорегованому вигляді вкючена в навчальний процес: DownLoad ImgTools33.rar , FreeWare , 17388Kb, Windows 2000 / XP / Win7, без інсталяції. На старших курсах (четвертий - п'ятий рік навчання), у процесі освоєння спеціальних дисциплін і виконання курсових робіт, студенти освоюють не тільки розрахунки по освітленню (освітленню фасадів будівель, внутрішніх інтер'єрів і сцен, робочих місць і робочих зон, злітно-посадкових смуг і т.п.), їх робота поступово зв'язується з окремими деталями проектів, які реально виконують ряд українських світлотехнічних фірм. Так наприклад, наші студенти брали участь у проектах, окремі фази комп'ютерного рішення таких проектів представлені нижче: Програмні продукти не важко продемострувати на сайті. Значно важче простими засобами відобразити роботи, які орієнтовані на дослідження та проектування світлотехнічних систем та пристроїв. З цієї причини відобразимо напрямки таких робот лише слайдами: Активна взаємодія наших студентів з різними фірмами створює чудові передумови для їх працевлаштування. Однак, таким взаємодією можливості працевлаштування не вичерпуються. Кафедра постійно відстежує ринок праці за своїм профілем і забезпечує своїх студентів інформацією про фірми діють на цьому ринку (див. Фірми для працевлаштування ). |
|
|
|
© ELTE WEB DESIGN. |